Thursday, February 11, 2016

Bantahan Freemason/Iluminati di Pulau Pinang


Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa sahabat2 yang dihormati,

Sepertimana yang saya nyatakan, pada 24hb Feb 2016 akan ada pertemuan terbesar Freemason/Iluminati terbesar di salah sebuah negeri tidak lama lagi. Ramai yang hubungi saya setuju bagi membongkarkan pertemuaan mereka ini dan walaupun saya dinasihatkan tidak mengacau kerana dikatakan gerakan mereka kuat dan besar, tapi saya yg berpegang pada agama islam dan berpandukan perjuangan 30juz Al Quran rasakan ianya harus dihentikan dan dibatalkan serta mohon pihak kerajaan negeri tersebut berikan penjelasan.

Disini saya lampirkan semua maklumat pertemuan Freemason/Iluminati yang bakal diadakan di Pulau Pinang pada 24hb Feb 2016 tidak lama lagi.







Saya nak desak dan bantah secara terbuka perhimpuan ini. Saya nak Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng bersama kepimpinan Pakatan Harapan mahupun Pakatan Rakyat untuk berikan penjelasan mengapa dibenarkan pertemuan Freemason/Iluminati ini.











Apa pendirian pemimpin2 serta penyokong2 Pakatan Harapan terutama yang beragama Islam dlm PKR, PAN , DAP dan PAS mengenai isu ini.







Saya juga mohon NGO2 Islam bersatu dalam bantahan ini terhadap pertemuaan Freemason/Iluminati yang bakal diadakan di Pulau Pinang di salah sebuah Hotel Ternama.



Saya Armand Azha Hj Abu Hanifah ingin buat pendirian secara terbuka membantah dan mahu penjelasan daripada Ketua Menteri Pulau Pinang, samada beliau setuju atau tidak pertemuan ini.

Berkata benar walaupun pahit

Demi Alif, Baa, Taa

Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pergerakan Pemuda UMNO

*Semua Maklumat Saya Mohon Penjelasan demi seluruh umat Islam

No comments: